Progi rabatowe to mechanizm, który pozwala na ustalenie globalnej zniżki dla klientów, którzy dokonali w sklepie zakupów powyżej określonej kwoty. Taka zniżka jest przyznawana zawsze i dla każdego. Udzielana jest pod koniec procesu zamawiania produktów.
Aby zdefiniować progi rabatowe:
1.W menu Marketing kliknij Rabaty >Progi rabatowe.
2.Następnie kliknij Dodaj.
3. Wypełnij formularz podając kwotę NETTO, powyżej której ma zostać udzielony rabat. Podaj też wartość procentową rabatu, a następnie naciśnij przycisk "Zapisz".
Możesz dodać dowolną ilość progów. Sklep przyzna klientowi rabat dla najwyższego progu, który został przekroczony przez kwotę zamówienia.
Rabaty naliczane są od momentu przejścia z koszyka do potwierdzenia zamówienia. Powodują obniżenie ceny kolejnych przedmiotów w zamówieniu o zadany procent.
Zobacz też: