Progi rabatowe to mechanizm, który pozwala na ustalenie globalnej zniżki dla klientów, którzy dokonali w sklepie zakupów powyżej określonej kwoty. Taka zniżka jest przyznawana zawsze i dla każdego. Udzielana jest pod koniec procesu zamawiania produktów.

 

 

Aby zdefiniować progi rabatowe:

 

1.W menu Marketing kliknij Rabaty >Progi rabatowe.

 

 

 

2.Następnie kliknij Dodaj.


3.
Wypełnij formularz podając kwotę NETTO, powyżej której ma zostać udzielony rabat. Podaj też wartość procentową rabatu, a następnie naciśnij przycisk "Zapisz".

 

 

 

Możesz dodać dowolną ilość progów. Sklep przyzna klientowi rabat dla najwyższego progu, który został przekroczony przez kwotę zamówienia.

 

 

Rabaty naliczane są od momentu przejścia z koszyka do potwierdzenia zamówienia. Powodują obniżenie ceny kolejnych przedmiotów w zamówieniu o zadany procent.

 

 

Zobacz też:

 

Czy ta informacja była pomocna? 0 Klienci ocenili te informacje jako pomocne (0 Głosów)