W oprogramowaniu sStore istnieją różne mechanizmy udzielania rabatów klientom sklepu.
-
Grupy klientów - Możesz stworzyć grupy rabatowe (np. hurtownicy) i przydzielić tej grupie rabat w wysokości 10%. Potem wszyscy klienci, których przydzielisz do tej grupy rabatowej będą mieli ceny pomniejszone o taką wartość procentową. Więcej o takiej formie udzielania rabatów znajdziesz na stronie Grupy klientów »
-
Progi rabatowe - Możesz ustalić, że np przy zakupach powyżej 1500 zł każdy klient otrzyma 5 procent upustu na zakupy. Takie działanie często też może przyczynić się do większych zakupów robionych przez klienta sklepu. Więcej na ten temat znajdziesz na stronie Progi rabatowe »
-
Kupony rabatowe - Kupony rabatowe to dobry sposób na przyciągnięcie nowych klientów do sklepu. Poprzez podanie klientowi specjalnego unikalnego kodu zachęcamy go do zrobienia zakupów w sklepie. Kody rabatowe potrzebne też są gdy chcesz sprzedawać produkty za pośrednictwem serwisów oferujących zakupy grupowe, takich jak Grupon, Citeam, lub innych serwisów. Więcej na ten temat znaleźć można na stronie Kupony rabatowe »
Zobacz też: