Nowy system działający pod adresem panel.ebiznes.pl pozwala między innymi na zarządzanie skrzynkami e-mail w domenie, do której przypisana jest usługa sklepu, hostingu lub strony www. Jeśli na swoją skrzynkę otrzymujesz podejrzane wiadomości, możesz je łatwo zablokować. 

1. Zaloguj się do swojego konta w serwisie panel.ebiznes.pl, a następnie przejdź do Usługi > Moje usługi

 

2. Kliknij w nazwę usługi, dla której chcesz zarządzać skrzynkami e-mail w domenie

 

3. Przewiń stronę do sekcji Zarządzanie pocztą e-mail, a następnie kliknij pozycję Filtr Filtr SPAM.

 

4. W tym miejscu możesz dodać reguły dla skrzynek pocztowych w wybranej wcześniej domenie. Określ, czy chcesz blokować:

  • Wiadomości z konkretnego adresu, na przykład noreply@domena.pl
  • Wiadomości ze wszystkich skrzynek w wybranej domenie, np domena.pl
  • Wiadomości zawierające określone frazy w tytułach i treści
  • Wiadomości powyżej określonego rozmiaru w KB.

Aby dodać nową regułę blokady, kliknij w przycisk +, a następnie wprowadź parametry reguły.

Po utworzeniu reguł blokady, będą one widoczne na liście dla wybranej domeny.

Czy ta informacja była pomocna? 52 Klienci ocenili te informacje jako pomocne (198 Głosów)