Od teraz masz możliwość tworzenia automatycznych wiadomości wysyłanych do Twoich klientów na czas Twojej nieobecności. Możesz teraz łatwo ustawić ich okres wysyłania oraz treść.
Tworzenie automatycznej odpowiedzi.
- Zaloguj się do panelu pocztowego na stronie poczta.ebiznes.pl.
2. Kliknij zębate koło po prawej stronie panelu, aby przejść do ustawień.
3. Zaznacz zakładkę Nieobecność, a następnie wprowadź tytuł i treść wiadomości, ustaw daty rozpoczęcia i zakończenia działania wiadomości na czas nieobecności, a Status ustaw na Włączony.
4. Kliknij przycisk Zapisz, aby zachować ustawienia.
Dodatkowo możesz ustawić, co ma się dziać z otrzymywanymi wiadomościami podczas twojej nieobecności. Mogą one być zachowywane w bieżącej skrzynce lub przekazywane na adres innego odbiorcy, na przykład adres biura lub twojego współpracownika.
Od tej pory przez czas nieobecności wiadomości klientów będą przekierowywane na wskazany adres, a klient (nadawca) otrzyma wiadomość zwrotną o czasie nieobecności.