Obsługa panelu pocztowego pod adresem Poczta.eBiznes.pl

Aby korzystać z kont pocztowych utworzonych w domenie Twojej strony www lub sklepu, zaloguj się na stronie https://poczta.ebiznes.pl. Następnie wpisz swój pełny adres e-mail oraz hasło.

Po zalogowaniu się zobaczysz wszystkie swoje wiadomości oraz foldery. Zależnie od ustawień wyglądu Twojej skrzynki może się ona różnić od przedstawionej na poniższym zrzucie.

Tworzenie wiadomości

Aby rozpocząć tworzenie wiadomości, kliknij przycisk Utwórz po lewej stronie nad listą folderów, a następnie wypełnij wszystkie potrzebne pola, takie jak temat, odbiorca, treść.

Podczas tworzenia lub odpowiadania na wiadomość możesz skorzystać z opcji szybkich odpowiedzi.

 

Tworzenie szybkich odpowiedzi

Jeśli Twoi klienci często zadają Ci te same pytania, a Ty udzielasz im zazwyczaj tych samych odpowiedzi, warto przygotować kilka gotowych odpowiedzi do ich szybkiego wysyłania.

  1. Kliknij Ustawienia po prawej stronie panelu.
  2. Kliknij zakładkę Odpowiedzi, a następnie stwórz własną odpowiedź. Automatyczne odpowiedzi nie mogą zawierać linków, obrazków ani formatowania tekstu.

 

Zmiana hasła do poczty

Jedną z najważniejszych funkcji bezpieczeństwa jest możliwość zmiany hasła do konta e-mail.

  1. Kliknij menu Ustawienia, a następnie w Hasło

2. Wprowadź hasło do obu pól. Pamiętaj, by Twoje hasło zawierało od 4 do 8 znaków, nie zawierało znaków specjalnych ani spacji.

3. Kliknij Zapisz.

Filtrowanie spamu

Jeśli wiadomości spamowe często w swoich tytułach zawierają charakterystyczne słowa lub frazy, możesz dodać je do filtra wiadomości.

  1. Otwórz menu Ustawienia, a następnie kliknij pozycję Filtry.
  2. Kliknij opcję Dodaj filtr, a następnie podaj jego nazwę, zaznacz przełącznik Filtr włączony oraz ustaw parametry filtrowania, jak na przykład słowa i frazy zawierające się w tytułach wiadomości.

 

Czy ta informacja była pomocna? 1 Klienci ocenili te informacje jako pomocne (1 Głosów)