W dziale Klienci i zamówienia >Zamówienia, wskaż ikonę ustawień a następnie kliknij w Statusy zamówień.

 
 
W tym miejscu możesz ustalić akcje dla określonych statusów zamówienia.
W kolumnie Akcja kliknij ikonkę w celu edycji Statusu Zamówienia.

 
W polach z wyświetlonymi flagami możesz wprowadzać nazwy Twojego statusu w różnych językach. Nazwy te zobaczą Twoi klienci w otrzymywanych e-mailach oraz w menu Moje konto > Moje zamówienia.
Opcja Pokaż klientowi zamówienie o tym statusie pozwala na pokazanie lub ukrycie zamówień o określonym statusie zamówień w zakładce Moje zamówienia wewnątrz panelu klienta.
Zamówienia, w których zostanie ustawiony niepubliczny status nie będą widoczne ani w zakładce Moje konto ani w zakładce Historia zamówień.
 
Jeżeli sprzedajesz produkty cyfrowe, na tym ekranie możesz ustalić także kiedy możliwe jest pobieranie plików elektronicznych przez klienta , oznaczając pozycję „Pozwól pobrać” .
 
Na poniższym ekranie można ustawić także domyślny status dla wszystkich nowo utworzonych zamówień w sklepie. Należy mieć jednak na uwadze fakt, że różne systemy zintegrowane, takie jak Płatności Payu , Dotpay czy Tpay, posiadają indywidualne ustawienia domyślnych statusów zamówień, przez co mogą nadpisywać to ustawienie.


 
Za pomocą opcji Wstaw statusy zamówienia możesz stworzyć własny status zamówienia, na przykład "W trakcie dostosowywania", który może być przydatny w sytuacji, gdy modyfikujesz zamawiany produkt na życzenie klienta. Ważne! Jeżeli w sklepie używanych jest kilka języków, należy podać nazwy dla nowego statusu dla innych języków. 


 
Przy zamówieniu, w zakładce Status możemy wybrać status dla danego zamówienia, oraz dodać informację opisującą. Mamy tam także możliwość zaznaczenia check-boxów: poinformuj klienta oraz dołącz informacje. Po ustaleniu statusu klikamy w Aktualizuj.

 
 
Czy ta informacja była pomocna? 52 Klienci ocenili te informacje jako pomocne (198 Głosów)