Jeżeli podczas wystawiania produktów na Allegro nie widzisz drzewa kategorii, zamówienia nie pobierają się z Allegro do sklepu, anie nie aktualizują się oferty w wystawionych wcześniej aukcjach oznacza to, że sklep mógł utracić powiązanie z Twoim kontem (kontami) Allegro.

1. W panelu administracyjnym sklepu przejdź do menu Aukcje > Konfiguracja modułu Allegro i kliknij w przycisk , aby zobaczyć stan zintegrowanych kont Allegro w sklepie. Jeżeli przy którymś koncie pojawi się komunikat Invalid_token, przejdź do edycji konta.



2. Przewiń edycję konta Allegro na sam dół i kliknij w Zapisz, bez konieczności edycji.



3. Jeżeli pojawi się okno logowania się do Allegro, zaloguj się, a następnie pozwól utworzonej aplikacji na dostęp do Twojego konta Allegro.



4. Nastąpi powrót do Panelu administratora Twojego sklepu z komunikatem o pomyślnie dodanym nowym koncie webApi.

Czy ta informacja była pomocna? 52 Klienci ocenili te informacje jako pomocne (198 Głosów)