Jeśli zmieniłeś strukturę sklepu lub strony - usunąłeś produkty, kategorie, artykuły - a chcesz aby użytkownicy oraz boty Google i innych wyszukiwarek, wchodząc na te strony nie widziały informacji typu „Strona której szukasz nie istnieje”, możesz skorzystać z przekierowań 301.

Czym są przekierowania i jak je stosować?

Użytkownik trafiający na Twoją stronę internetową, na której zawsze pod adresem XYZ znajdowała się jakaś konkretna, przydatna treść i nagle zniknęła, może być zdezorientowany. Nie ma jej, jest tylko komunikat: „Strona której szukasz nie istnieje”. Pewien rodzaj dezorientacji może odczuć także GoogleBot, który będzie musiał uwzględnić brak treści pod dotychczasowym adresem. Może to oczywiście przełożyć się negatywnie na widoczność e-sklepu lub strony WWW w wynikach wyszukiwania, co ma też znaczenia dla Twojego pozycjonowania.

Co można zrobić, aby Twój użytkownik, potencjalny klient lub bot wyszukiwarki, nie czuł się zagubiony? Wystarczy skorzystać z opcji przekierowania 301.

 

Jak zrobić przekierowania stron (linków) w usługach sStore / eBiznes.pl?

  1. Zaloguj się do panelu klienta i przejdź do usługi SKLEPU lub STRONY lub HOSTINGU ( w zależności od usługi, którą posiadasz, a z której chcesz zrobić przekierowania ).

 

 

 

 

 

2. Wybierz opcję Przekierowania strony i kliknij Dodaj przekierowanie.

 

 

 

 

3. Następnie należy podać podstronę (czyli link zaraz po adresie domeny) i miejsce docelowe (czyli cały link do strony docelowej), do której ma kierować przekierowanie.

 

 

 

W razie problemów lub gdy nie widzisz opcji przekierowań w swojej usłudze, napisz do nas.

 

 

Chcesz pozycjonować swój sklep internetowy lub stronę WWW?

Szukasz usług pozycjonowania?

 

Czy ta informacja była pomocna? 1 Klienci ocenili te informacje jako pomocne (1 Głosów)