Na tej stronie konfiguracji masz możliwość resetowania pamięci podręcznej poszczególnych modułów sklepu. Czasami zdarza się, że wprowadzone w panelu administracyjnym zmiany dopiero po pewnym czasie pojawiają się na stronie sklepu. Dotyczy to zwłaszcza listy kategorii i podkategorii. W takich sytuacjach możesz zrestartować cache (pamięć podręczną) danego modułu.

Uwaga!!!
Nie zalecamy resetowania cache w przypadku braku problemów związanych z modułami widocznymi na tej stronie konfiguracji. Może to jednak być konieczne w następujących sytuacjach

  • Po aktualizacji oprogramowania sklepu do nowszej wersji, gdy zachodzą zmiany w funkcjonowaniu i wyglądzie różnych modułów, a rezultatem aktualizacji jest ich niepoprawne wyświetlanie lub działanie.
  • Po przeniesieniu sklepu na nową domenę. Sklep może pamiętać odnośniki zawierające adresy starej domeny na przykład w linkach do produktów i kategorii. Jeżeli więc na nowym adresie sklepu kliknięcie w kategorię przenosi na pustą stronę, wyczyść cache
  • Po zmianach wprowadzonych w szablonie, gdy skutkiem jest niepoprawne wyświetlanie się elementów sklepu.
  • Gdy występują problemy z wprowadzaniem zmian w ustawieniach kategorii, produktów, wyglądu.

 

Aby zrestartować pamięć cache:

Przy wybranym module kliknij ikonkę ''Śmietnika'' w kolumnie "Akcja" lub "Wyczyść wszystkie "

 

  • Kategorie i Podkategorie
    Zresetuj cache tych pozycji, jeśli wprowadziłeś zmiany na liście kategorii/podkategorii, a nie są one widoczne na stronie sklepu.
  • Producenci
    Zresetuj cache, jeśli wprowadzałeś zmiany wśród producentów i nie są one widoczne na stronie sklepu (na stronie produktu).
  • Moduł zakupiono również
    Kliknij Reset przy tej pozycji, jeśli masz pewność, że moduł widoczny na stronach produktów przestał działać prawidłowo.
  • Bestsellery
    Zresetuj cache dla tej pozycji, jeśli na stronie sklepu widnieją od dawna te same bestsellery i masz pewność, że nie powinno tak być.
  • Przyjazne linki
    Kliknij Reset przy tej pozycji, jeśli wprowadziłeś zmiany we właściwościach linków funkcjonujących w sklepie (Konfiguracja >Administracja, system >Przyjazne linki), a sklep jeszcze tych zmian nie uwzględnił.

 

Czy ta informacja była pomocna? 0 Klienci ocenili te informacje jako pomocne (0 Głosów)