Od teraz masz możliwość tworzenia automatycznych wiadomości wysyłanych do Twoich klientów na czas Twojej nieobecności. Możesz teraz łatwo ustawić ich okres wysyłania oraz treść. 

Tworzenie automatycznej odpowiedzi.

  1. Zaloguj się do panelu pocztowego na stronie poczta.ebiznes.pl

2. Kliknij zębate koło po prawej stronie panelu, aby przejść do ustawień.

3. Zaznacz zakładkę Nieobecność, a następnie wprowadź tytuł i treść wiadomości, ustaw daty rozpoczęcia i zakończenia działania wiadomości na czas nieobecności, a Status ustaw na Włączony.

4. Kliknij przycisk Zapisz, aby zachować ustawienia.

Dodatkowo możesz ustawić, co ma się dziać z otrzymywanymi wiadomościami podczas twojej nieobecności. Mogą one być zachowywane w bieżącej skrzynce lub przekazywane na adres innego odbiorcy, na przykład adres biura lub twojego współpracownika.

Od tej pory przez czas nieobecności wiadomości klientów będą przekierowywane na wskazany adres, a klient (nadawca) otrzyma wiadomość zwrotną o czasie nieobecności.

 

Czy ta informacja była pomocna? 1 Klienci ocenili te informacje jako pomocne (1 Głosów)