Dzięki integracji z systemem ratalnym Santander klienci Twojego sklepu będą mogli dokonywać zakupów na raty bez konieczności wychodzenia z domu.

 

Integracja sklepu z systemem eRaty Santander Consumer Bank

Aby zintegrować sklep z systemem ratalnym Santander, należy podpisać umowę partnerską z Santander Consumer Bank S.A. Jako właściciel sklepu zostaniesz poproszony o podanie adresu, określanego jako "URL_Pozytywny". Aby odszukać wspomniany adres, z menu Konfiguracja >Integracje wybierz pozycję Systemy płatności. URL znajduje się w sekcji "Raty Santander".

Uwaga!!! Powyższy adres url jest jedynie przykładem. Twój sklep posiada własny, unikatowy URL pozytywny.

Podczas rejestracji otrzymasz od Santander Consumer Bank tzw. "ID partnera", które będzie Ci potrzebne w dalszym procesie integracji. Aby dokończyć integrację sklepu z Ratami Santander:

1. Na liście integracji z systemami płatności kliknij Ustawienia w sekcji "Raty Santander". Możesz też z menu Konfiguracja >Sprzedaż wybrać pozycję Płatności.

2. Na liście płatności odszukaj "eRaty Santander Consumer Bank S.A." i kliknij ikonę Edytuj i zainstaluj moduł. Następnie kliknij ponownie ikonkęEdytuj i przycisk Edytuj w nowo otwartym oknie. Teraz możesz skonfigurować moduł.

3. Włącz moduł klikając Tak.

4. Podaj "Numer identyfikacyjny sklepu" (ID partnera) oraz "Wariant sklepu". Dane te otrzymasz przy podpisywaniu umowy z Santander Consumer Bank.

5. Określ pozostałe parametry. Zwróć szczególną uwagę na to, by prawidłowo wybrać statusy zamówienia. Wybór strefy geograficznej oraz kolejności wyświetlania się modułu jest opcjonalny.

6. Kliknij Aktualizuj. Od tej chwili klienci Twojego sklepu będą mieć możliwość korzystania z zakupów na raty w systemie Santander. Dostęp do kalkulatora ratalnego możliwy będzie ze stron produktów oraz z koszyka.

Uwaga!!!
Minimalna kwota zakupów, która jest wymagana dla możliwości skorzystania z systemu Raty Santander, jest ustalana po stronie banku i wynosi ona 1000 zł. Maksymalna kwota to 30000 zł. Wszelkie kwestie z tym związane klient powinien ustalać kontaktując się ze swoim opiekunem z Santander Consumer Bank.

 

Czy ta informacja była pomocna? 0 Klienci ocenili te informacje jako pomocne (0 Głosów)