Cashbill to system płatności elektronicznych w dużej mierze dedykowany sklepom internetowym. System umożliwia:

 

 

  • płatności kartą predytową;
  • przelewy transferowe (Pay-by-link);
  • bankowe przelewy internetowe;
  • płatności przekazami pocztowymi;
  • przelewy walutowe;
  • Direct Billing.

Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź stronę intenretową http://www.cashbill.pl ».

 

Jak skonfigurować moduł CashBill?

1. Załóż konto firmowe na stronie https://panel.cashbill.pl/#register ».




W procesie rejestracji należy uzyskać następujące dane, które będą wykorzystane w konfiguracji modułu płatności w sklepie sStore:

  • Identyfikator Punktu Płatności (ShopId),
  • Klucz Punktu Płatności.

2. Po lewej stronie w Cashbill kliknij Nowy sklep internetowy a następnie w Punkt płatności sklep internetowy.


3. Podaj adres Twojego sklepu oraz adres e-mail do reklamacji.
Następnie jako platformę wybierz sStore, a w sposobie integracji zaznacz pole Webserwis.



Właściwy adres przekierowania dla Cashbill znajdziesz w panelu sklepu w menu Konfiguracja > Integracje > Systemy płatności przy pozycji Cashbill.



4. Przejdź ponownie do Cashbill i zapisz ustawienia. W odpowiedzi otrzymasz identyfikator sklepu (Shopid) oraz identyfikator punktu płatności.


5. W panelu administracyjnym sklepu wejdź w menu Konfiguracja > Integracje > Płatności i pod pozycją Cashbill kliknij Ustawienia. W kolejnym oknie wklej uzyskany ShopID oraz klucz punktu płatności.



Po włączeniu modułu i wpisaniu niezbędnych danych, ustaw statusy zamówień dla zamówień opłaconych oraz nieopłaconych i kliknij Zapisz. Aby moduł Cashbill był widoczny w koszyku upewnij się, że jest on aktywny w metodach płatności przy co najmniej jednej formie dostawy w menu Konfiguracja > Sprzedaż > Wysyłka.
Czy ta informacja była pomocna? 0 Klienci ocenili te informacje jako pomocne (0 Głosów)