W Konfiguracji >Ustawienia regionalne > znajdują się opcje do zarządzania językami sklepu Możesz wybrać język, w którym sklep będzie się uruchamiał domyślnie, oraz włączyć lub wyłączyć dany język. Znajdują się tu również opcje edycji języka oraz utworzenia nowego języka. Na stronie Języki wyświetlają się języki, które są ustawione w sklepie, w kolumnie Wyświetlanie można włączyć/wyłączyć ich wyświetlenie się w interfejsie.
Zmiana domyślnego języka sklepu W kolumnie Akcja klikamy w ikonkę edytuj.
W kolejnym oknie ustawiamy język jako domyślny.
Język domyślny jest oznaczony słowem "domyślny" na liście języków.
Włączanie i wyłączanie języków Aby włączyć lub wyłączyć wyświetlanie danego języka kliknij na odpowiedni znak w kolumnie Wyświetlanie.
Edycja tłumaczenia Kliknij w Edytuj tłumaczenia.
Następnie wybierz grupe i rozpocznij edycje dla poszczególnych treści. Po kliknięciu w ikonę otwiera się okno tekstowe, gdzie wpisujemy nazwę w danym języku, po wprowadzeniu nazwy zapisz zmiany.
Za pomocą tłumaczeń możesz zmienić poszczególne frazy i nazwy elementów w Twoim sklepie również w języku polskim. Jeżeli prowadzisz na przykład księgarnię, to możesz słowo producenci zastąpić słowem wydawcy, kategorie zastąpić słowem gatunki, itd.
Dodawanie nowego języka Kliknij w Nowy język. Następnie należy wybrać język z listy. Poniżej wybieramy walutę. Aby zapisać zmiany klikamy w Wstaw.
Usuwanie języka Aby usunąć język kliknij w Edytuj przy wybranym języku, a następnie w Usuń. |
Popularne
Ustawienia regionalne
Ten dział konfiguracji dotyczy ustawień związanym z prowadzeniem handlu danym kraju i/lub...
Kraje
Na tej stronie możesz zarządzać listą krajów, które będą wyświetlane w formularzach...
Regiony administracyjne
W tej części panelu administracyjnego możesz wprowadzić podział krajów na regiony...
Strefy geograficzne
W danych podstawowych klienta znajduje się obowiązkowe pole Kraj. Na podstawie wybranego kraju...
Klasy podatków
Na tej stronie wprowadzasz klasy podatków, które następnie zastosujesz do...