tej części konfiguracji znajdują się opcje pozwalające zarządzać formularzem rejestracyjnym sklepu. Formularz ten wypełniają osoby, które chcą zostać Twoimi klientami. Przy polach, które ustawione są jako obowiązkowe, widnieje gwiazdka. Bez ich wypełnienia rejestracja nie będzie mogła zostać przeprowadzona. Ponadto w tym oknie możesz włączyć lub wyłączyć możliwość pisania recenzji do produktów klientom niezalogowanym.

 

Włączanie i wyłączanie obowiązkowego wypełniania

Aby określić, które pola formularza rejestracyjnego są obowiązkowe:

1. Z menu Konfiguracja wybierz pozycję Klienci (lub Klienci >Klienci).

2. Na liście opcji odszukaj tę, która dotyczy interesującego Cię pola formularza i kliknij przy niej ikonę Edytuj.


3.
Zmień wartość opcji w nowo otwartym oknie ("Tak" / "Nie") i kliknij Aktualizuj.


Od tej pory zmiana będzie widoczna w formularzu rejestracyjnym na stronie sklepu.

 

Włączanie i wyłączanie możliwości pisania recenzji do produktów przez klientów niezalogowanych.

Sklepy od wersji 4.3.2. pozwalają na wyłączenie możliwości pisania komentarzy / recenzji pod produktami. Funkcja może przydać się w sytuacji, gdy recenzje pochodzą od botów spamujących.
 

1. Z menu Konfiguracja wybierz pozycję Klienci (lub Klienci >Klienci).

2. Na liście opcji odszukaj pozycję Zezwól na pisanie recenzji dla produktów klientom niezalogowanym i zmień jej wartość na nie

 

Od tej pory, gdy klient niezalogowany będzie chciał wystawić recenzję, po kliknięciu w przycisk wyślij zostanie przeniesiony na stronę logowania do panelu klienta. Po zalogowaniu komentarz zostanie opublikowany.

Czy ta informacja była pomocna? 0 Klienci ocenili te informacje jako pomocne (0 Głosów)