Twój sklep internetowy posiada możliwość integracji z usługą Poczty Polskiej o nazwie E-przesyłka. Dzięki temu klient, który wybierze tę formę dostawy, będzie mógł odebrać paczkę w jednym z punktów pocztowych, a o nadejściu przesyłki zostanie powiadomiony SMS-em.
Jak zintegrować sklep z Enadawcą?
1. Załóż konto użytkownika przy pomocy formularza rejestracyjnego znajdującego się na stronie https://e-nadawca.poczta-polska.pl ».
2. Stwórz nowy moduł wysyłki. Jeżeli nie wiesz, jak to zrobić, przeczytaj instrukcję konfiguracji wysyłek ».
3. Wprowadź nazwę a jako system zintegrowany wybierz "Uslugapaczkowa". Nastepnie wpisz reszte danych po chym zapisz i wróć ponownie do edycji modułu.
4. Uzupełnij dodatkowe pola:
- Użytkownik (login)
Nazwa użytkownika w E-nadawcy.
- Hasło (password)
Hasło do konta użytkownika E-nadawcy.
5. Gdy klikniesz Zapisz, klienci Twojego sklepu będą mogli skorzystać z E-przesyłki jako formy dostawy dostępnej w koszyku.
E-przesyłka w zamówieniu
Gdy klient wybierze E-przesyłkę jako formę dostawy, pojawi się ona w jego zamówieniu na karcie "Wysyłka". Po kliknięciu Edytuj będziesz mógł uzupełnić dane takie, jak numer i data nadania czy też numer produktu.
Na dole strony znajdują się funkcje związane z systemem wysyłki:
- Wysyłka paczki Kieruje do strony, na której konfiguruje się opcje związane z dostawą (urząd pocztowy, powiadomienia itp.)
- Wydruk nalepek
Generuje plik z gotowymi nalepkami na przesyłkę.
- Wydruk "Książka nadawcza"
Tworzy szczegółowy wpis dot. przesyłki, który możesz umieścić w książce nadawczej swojej firmy.
- Wydruk "Poczta firmowa"
Generuje dokument z zestawieniem przesyłek przekazywanych do przewozu w ramach usługi POCZTA FIRMOWA.
Zobacz też: