Apaczka
.pl 
jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się operatorów logistycznych w Polsce. Od wielu lat świadczy usługi dla małych i średnich firm, pomagając obniżyć koszty usług logistycznych bez rezygnowania z najwyższej jakości usług. Firma obecnie obsługuje ponad dziewięć tysięcy firm w Polsce i na świecie.




Jak zacząć?

Jeżeli chcesz nawiązać współpracę z firmą, proszę zarejestruj się na stronie - Rejestracja.
 
Do pełnej aktywacji konta na platformie Apaczka koniecznym jest przesłanie na adres Firmy Apaczka podpisanej "Umowy o świadczenie usług". Umowa musi być dostarczona w dwóch egzemplarzach (jeden egzemplarz zostanie do Państwa odesłany).


Teraz załącz moduł wysyłki / dostawy w swoim sklepie internetowym. 

W tym celu przejdź do Konfiguracja > Sprzedaż > Wysyłka i wybierz przycisk "Dodaj moduł" (niebieski plusik u góry, po prawej stronie).
Potem wybierz z systemów zintegrowanych moduł apaczka.pl i uzupełnij wszystkie dane.





Po zapisaniu danych podstawowych, takich jak system zintegrowany oraz przedziały wagowe, należy ponownie przejść do edycji modułu Apaczka. Wówczas pojawią się dodatkowe opcje, takie jak wybór przewoźnika w ramach skonfigurowanego dostawcy oraz pola do wpisania tokena.




Pamiętaj również, aby uzupełnić pola 
AppID - Klucz użytkownika do Apaczka Webservice API oraz  AppSecret - Klucz użytkownika do Apaczka Webservice API


Zobacz też:

Czy ta informacja była pomocna? 0 Klienci ocenili te informacje jako pomocne (0 Głosów)