Apaczka.pl jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się operatorów logistycznych w Polsce. Od wielu lat świadczy usługi dla małych i średnich firm, pomagając obniżyć koszty usług logistycznych bez rezygnowania z najwyższej jakości usług. Firma obecnie obsługuje ponad dziewięć tysięcy firm w Polsce i na świecie.
Jak zacząć?
Jeżeli chcesz nawiązać współpracę z firmą, proszę zarejestruj się na stronie - Rejestracja.
Do pełnej aktywacji konta na platformie Apaczka koniecznym jest przesłanie na adres Firmy Apaczka podpisanej "Umowy o świadczenie usług". Umowa musi być dostarczona w dwóch egzemplarzach (jeden egzemplarz zostanie do Państwa odesłany).
Teraz załącz moduł wysyłki / dostawy w swoim sklepie internetowym.
W tym celu przejdź do Konfiguracja > Sprzedaż > Wysyłka i wybierz przycisk "Dodaj moduł" (niebieski plusik u góry, po prawej stronie).
Potem wybierz z systemów zintegrowanych moduł apaczka.pl i uzupełnij wszystkie dane.
W tym celu przejdź do Konfiguracja > Sprzedaż > Wysyłka i wybierz przycisk "Dodaj moduł" (niebieski plusik u góry, po prawej stronie).
Potem wybierz z systemów zintegrowanych moduł apaczka.pl i uzupełnij wszystkie dane.
Po zapisaniu danych podstawowych, takich jak system zintegrowany oraz przedziały wagowe, należy ponownie przejść do edycji modułu Apaczka. Wówczas pojawią się dodatkowe opcje, takie jak wybór przewoźnika w ramach skonfigurowanego dostawcy oraz pola do wpisania tokena.
Pamiętaj również, aby uzupełnić pola
AppID - Klucz użytkownika do Apaczka Webservice API oraz AppSecret - Klucz użytkownika do Apaczka Webservice API
Zobacz też: