Oprogramowanie sklepu sStore umożliwia integrację z systemem wysyłkowym UPS, a dokładniej integrację z programem WorldShip. Dzięki temu możesz korzystać z usług jednej z największych firm transportowych świata. Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź stronę internetową UPS ». Integracja pozwala też na generowanie plików XML dla potrzeb programo WorldShip firmy UPS.

 

Jak zintegrować sklep z UPS?

1. Stwórz nowy moduł wysyłki. Jeżeli nie wiesz, jak to zrobić, przeczytaj instrukcję konfiguracji wysyłek ».

 

2. Podczas edycji modułu jako system zintegrowany wybierz "UPS".

3. Uzupełnij dodatkowe pola po czym zapisz moduł i wejdz ponownie w jego edycje aby wpisac dodatkowe pola:

  • Adres e-mail na który mają być wysyłane potwierdzenia
    Podaj tu adres e-mail, na który mają trafiać potwierdzenia o statusie wysyłki.
  • Domyślny opis paczki dołączany do XML
    Wpisz tu opis przesyłki. Zostanie on umieszczony na etykietach generowanych przez WorldShip.

 

4. Po kliknięciu Zapisz, klienci Twojego sklepu będą mogli już wybrać UPS na liście form dostawy w koszyku.

 

 

 

Wysyłka UPS w zamówieniu

 

 

 

Jeżeli klient Twojego sklepu wybierze "UPS" jako formę dostawy, w zamówieniu, na karcie "Wysyłka" będziesz mógł wprowadzić informacje takie jak: datę i numer nadania oraz numer produktu.

 

 

Na dole strony znajduje się link do funkcji, która pozwala wygenerować plik XML przystosowany do wymogów programu WorldShip.

 

 

Zobacz też:

 

 

 

 
Czy ta informacja była pomocna? 0 Klienci ocenili te informacje jako pomocne (0 Głosów)