Sendit.pl jest platformą wysyłkową, dzięki której można łatwo i szybko zamówić usługi kurierskie zarówno krajowe, jak i międzynarodowe. Integracja obejmuje standardy wysyłki DPD oraz UPS. Uwzględnione zostały w niej liczne opcje i dodatkowe usługi oferowane przez ten system, dlatego posiadacz oprogramowania sStore może cały proces wysyłki obsłużyć z poziomu panelu administracyjnego swojego sklepu. Aby dowiedzieć się więcej o samej platformie, zapoznaj się z Ofertą Sendit »
Uwaga!
Integracja z Sendit nie jest już możliwa dla nowych sklepów, ponieważ Sendit nie wydaje już nowych kluczy do API. Niedługo Sendit poprzez API zostanie wyłączony całkowicie, więc w sklepach przestanie działać integracja z tym przewoźnikiem. Jeżeli zauważysz, że integracja z sendit działa niepoprawnie lub nie działa wcale, zalecamy wyłączenie tego modułu w menu Konfiguracja > Sprzedaż > Wysyłka.
Od czego zacząć?
Aby móc zintegrować swój sklep internetowy z usługami Sendit, należy najpierw zarejestrować się na stronie http://sendit.pl. Następnie wymagane jest zdobycie unikatowego klucza SenditAPI. W tym celu należy złożyć wniosek o przydzielenie klucza oraz dostęp do środowiska testowego poprzez wypełnienie formularza na stronie http://sendit.pl/kontakt.
Dostęp do środowiska testowego może być przydatny, jeżeli zechcesz sprawdzić możliwości platformy oraz integracji. Umożliwia to swobodne testowanie wszystkich opcji bez konieczności realizacji prawdziwych zamówień i procedur wysyłkowych.
Dane, które potrzebne będą do konfiguracji modułu Sendit w sklepie internetowym to w szczególności:
Jak dodać i skonfigurować moduł Sendit?
1. Z menu Konfiguracja >Sprzedaż wybierz pozycję Wysyłka.
2. Kliknij Dodaj moduł.
3. W polu Nazwa usługi podaj nazwę modułu oraz Wybierz system zintegrowany "Sendit".
Sugestia: Jako nazwę modułu zalecamy podać np. "Kurier" lub inną sugerującą rodzaj usługi wysyłkowej. Nie każdy klient Twojego sklepu będzie wiedział, czym jest Sendit.
Uwaga! Opcje charakterystyczne dla integracji pojawią się dopiero po zapisaniu modułu. Teraz możesz uzupełnić kolejne pola i opcje zgodnie z instrukcją wysyłek »
4. Po zapisaniu modułu odszukaj go na liście wysyłek, kliknij ikonę Edycji w kolumnie Akcja. Opcje charakterystyczne dla integracji z Sendit pojawią się na samym dole strony.
5. Ustaw integrację w tryb środowiska testowego, jeśli chcesz sprawdzić możliwości Sendit przed rozpoczęciem właściwej współpracy z tą platformą. Po zakończeniu testów ustaw tę opcę w pozycji "Nie". W kolejnych polach (Użytkownik, Hasło i Klucz API) podaj dane uzyskane od serwisu Sendit.pl.
8. Jeżeli Twoje konto w Sendit.pl jest jednocześnie kontem w Allegro.pl, zaznacz "Tak" w następnej opcji.
Zobacz też: