Ta funkcja służy do zablokowania strony sklepu. Przydatna może być wtedy, gdy na stronach sklepu prowadzone są jakieś prace (np. zmiana oferty, przebudowa szaty graficznej itp.) Kiedy włączysz blokadę, klientom przestanie wyświetlać się normalna strona. Ukaże się natomiast wprowadzony przez Ciebie komunikat.

 

 

Włączanie blokady

Aby włączyć blokadę sklepu:

1. Z menu Wygląd i treść wybierz Blokada sklepu.


2.
Wprowadź tytuł i treść komunikatu dla wszystkich wersji językowych Twojej strony.


3.
Kliknij Dodaj. Zostanie wyświetlony komunikat "Blokada sklepu została ustawiona". Odtąd klienci, którzy wejdą na stronę Twojego sklepu zobaczą utworzoną przez Ciebie informację i nie będą mogli oglądać oferty, ani dokonywać zakupów.

 

Wyłączanie blokady

Aby wyłączyć blokadę i umożliwić klientom korzystanie ze sklepu:

1.Z menu Wygląd i treść wybierz Blokada sklepu.


2.
Kliknij Usuń blokadę sklepu.

 

Czy ta informacja była pomocna? 0 Klienci ocenili te informacje jako pomocne (0 Głosów)