Okno Dont go pojawia się w przypadku, gdy klient chce opuścić stronę Twojego sklepu. Wówczas pojawi się możliwość pozostawienia swojego adresu e-mail i/lub numeru telefonu, abyś mógł łatwo skontaktować się z nowym klientem.
Konfiguracja okna Dont go
1. Przejdź do menu Wygląd i treść > Okna Pop-Up > Okno dont go.
2. Włącz opcję wyświetlania okna, a następnie skonfiguruj odpowiednie opcje i dodaj treść.
- Pokaż okno - Włącz lub wyłącz pokazywanie okna dont go.
- Wybierz - Określ, czy klienci mają pozostawiać adres e-mail i numer telefonu, tylko adres e-mail czy tylko numer telefonu.
- Ilość dni - Ustaw, po ilu dniach okno dont-go ma się wyświetlić ponownie. Jeżeli ustawisz wartość 30, okno dont goj pojawi się po 30 dniach od ostatniego zamknięcia przez klienta lub w momencie, gdy klient wyczyści ciasteczka w swojej przeglądarce.
- Dodaj obrazek - Możesz wstawić dodatkową grafikę, która będzie wyświetlała się obok treści okna. Na urządzeniach mobilnych grafika wyświetli się ponad treścią.
- Pole Usuń - Pozwala na usunięcie grafiki i pozostawienie jedynie tekstu. Jeżeli chcesz skasować grafikę, zaznacz to pole i kliknij Zapisz.
- Treść okna - Umożliwia tworzenie treści komunikatu wewnątrz okna. Za pomocą dostępnych narzędzi możesz formatować tekst w dowolny sposób, a za pomoać zakładek z flagami państw, możesz dodawać treść tego komunikatu w różnych językach, o ile są one włączone w Twoim sklepie.
3. Kliknij Zapisz, aby zakończyć edycję.
UWAGA!
Za pomocą opcji Okna Pop-up możesz też edytować okno Newsletter oraz 18+. Każde okno należy zapisywać oddzielnie. Jeżeli edytowałeś okno dont go, kliknij Zapisz, zanim przejdziesz do edycji Newslettera lub 18+.
Od teraz okno dont-go pojawi się, gdy klient będzie chciał opuścić stronę sklepu, kierując kursor myszki poza obszar wyświetlana strony w przeglądarce, na przykład gdy przejdzie do paska adresu.
Jeżeli klient pozostawi swój adres e-mail i/lub telefon, otrzymasz je w e-mailu wysłanym na adres, który podasz w konfiguracji sklepu w menu Konfiguracja > Ustawienia podstawowe > E-mail.
Treść otrzymywanych e-maili możesz edytować w menu Wygląd i treść > Szablony e-mail. Możes również przejść do edycji tego szablonu e-mail za pomocą linka Edytuj szablon dont-go.
Zobacz również