"CRM (z ang.): System tworzenia relacji marketingowych z klientem. Jest to funkcja sklepu, która pozwala jego pracownikom na komunikację między sobą i podział zadań związanych z realizacją zamówienia, a także realizacją posprzedażową i reklamacyjną. Notatki dodawane w tym miejscu są powiązane z danym klientem oraz z jego zamówieniami. Dla notatki możesz ustalić datę realizacji, typ realizacji, status i priorytet. Notatkę można przypisać konkretnemu pracownikowi sklepu (administratorowi sklepu)."

 

Tworzenie wiadomości

Aby utworzyć wiadomość crm rozpocznij edycję zamówienia (instrukcja tutaj ») przechodź do karty CRM i kliknij "dodaj"

 

W karcie CRM zostanie otwarty formularz tworzenia nowej wiadomości


Tytuł i treść wiadomości
wpisz wg wzoru na obrazku powyżej. W polu "Termin realizacji" wpisz termin realizacji zadania na przykład wysyłki paczki. W polu "obsługuje" wybierz kto ma się zająć zadaniem (jeśli pozostawisz je puste to morze oznaczać na przykład że każdy morze się podjąć tego zadania). W polu "załącznik" możesz dodać załącznik do wiadomości. Pola priorytet status i typ ustaw wg potrzeb. Priorytety statusy i typy tworzysz na stronie "klienci i zamówienia" w sekcji "CRM" klikając "konfiguracja".

 
Czy ta informacja była pomocna? 58 Klienci ocenili te informacje jako pomocne (203 Głosów)